De Volksbank logo de volksbank

Marinka van der Meer nieuwe Chief Customer Officer van de Volksbank

Per 28 september 2018 is Marinka van der Meer (1969) formeel benoemd tot lid van de statutaire directie van de Volksbank en de Volksholding B.V. De bank maakte de voorgenomen benoeming op 8 mei jl. bekend, onder voorbehoud van goedkeuring door de toezichthouders. Deze hebben inmiddels met de benoeming ingestemd. Marinka van der Meer is in dienst getreden van als Chief Customer Officer (CCO).

500 marinka van de meer volksbank 56957

Jan van Rutte, voorzitter van de raad van commissarissen, is verheugd met de benoeming. “Marinka van der Meer wordt in haar nieuwe rol verantwoordelijk voor het verder doorvoeren van de onderscheidende klantpropositie gebaseerd op de missie van de Volksbank. Zij beschikt over de juiste verandermanagementcapaciteiten en heeft een sterke motivatie om in haar rol als Chief Customer Officer hier aan bij te dragen.”

Marinka van der Meer volgt Rob Langezaal op, die per 1 januari 2018 is teruggetreden uit de directie. Van der Meer verbindt een langjarige ervaring in de financiële sector met de ambitie om financiële diensten op een toegankelijke manier aan te bieden.

Naast Marinka van der Meer (CCO) bestaat de directie per 28 september 2018 uit Alexander Baas (COO), Jeroen Dijst (CRO), Annemiek van Melick (CFO) en Maurice Oostendorp (CEO).

Deel dit artikel

Actueel