De Volksbank logo de volksbank

Kunnen we je helpen?

Hieronder vind je veelgestelde vragen en de algemene contactgegevens, investor relations en woordvoering van de Volksbank Daarnaast vind je meer informatie over ons inkoopbeleid en documenten met betrekking tot leveranciers. Heb je een vraag of opmerking over een product, rekening of klantgerelateerde zaken zoals bijvoorbeeld een BKR-inschrijving, hypotheekakte of bewindvoering? Neem dan contact op met een van onze merken: SNS, ASN Bank, RegioBank of BLG Wonen.

Veelgestelde vragen

Wie is de Volksbank?

Kan ik bij de Volksbank een rekening openen?

Ik ben klant en heb een vraag/klacht: bij wie kan ik terecht?

De Volksbank is een bank met oog voor de maatschappij. Wat betekent dat?

Ik bankier bij een of meer van jullie bankmerken. Wat betekent het voor mij dat zij onderdeel zijn van de Volksbank?

Hoe zit het met de Nederlandse Depositogarantie? Is mijn geld verzekerd tot € 100.000 per bank?

Ik ben klant bij de ASN Bank omdat dat een duurzame, kleine bank is. Kan ASN haar missie wel vasthouden als onderdeel van de Volksbank?

Ik ben klant bij RegioBank omdat ik een bank dichtbij huis wil hebben. Blijft dat zo?

Gaat de Volksbank vestigingen van banken samenvoegen/sluiten?

Ik hoor dat de Volksbank geen gebruik maakt van incassobureaus bij betalingsproblemen maar liever helpt, bijvoorbeeld met een budgetcoach. Kan ik daar ook gebruik van maken?

Ik ben een starter. Ik hoor dat starters met BLG Wonen ook een woning kunnen kopen. Kom ik daar ook voor in aanmerking?

Investor Relations

VB 01134 1920

Een misstand melden

Wil je een misstand melden en werk je, ga je werken of heb je gewerkt bij of voor de Volksbank? Op deze pagina lees je hoe je een melding kunt maken en hoe je in contact komt met een vertrouwenspersoon.

Meldregeling Klokkenluider