De Volksbank logo de volksbank

'De menselijke maat is de marketing voorbij'

In het decembernummer van Goedgeld, het klantenmagazine van ASN Bank, vind je een interview met Maurice Oostendorp. De directievoorzitter van de Volksbank legt uit wat duurzaamheid, financiële weerbaarheid en menselijke maat met elkaar te maken hebben. En wat je daarvan merkt als klant - van ASN Bank, maar ook van BLG Wonen, RegioBank of SNS: ‘Het is geen product, maar gedrag en cultuur. Geen incassobureaus op klanten afsturen. Geen klantgegevens vrijgeven aan derde partijen. Geen klanten in de steek laten als zij problemen hebben met hun aflossingsvrije hypotheek. Wel geld investeren in een duurzame toekomst en nieuwe ideeën een kans geven. Wel inzetten op echte relaties met klant en maatschappij. De dialoog voeren in plaats van eenrichtingsverkeer-communicatie.’

Maurice goed geld magazine website final
Lees het artikel in Goedgeld
Lees het volledige magazine van ASN Bank
Ook bankieren bij de merken van de Volksbank?

Deel dit artikel