RegioBank

De bank dichtbij. Met meer dan 530 vestigingen zit RegioBank altijd om de hoek.

Hans van de Bor, directievoorzitter: "RegioBank is de bank  dichtbij. We heten niet voor niets RegioBank. Met meer dan 530 RegioBank-vestigingen zit RegioBank altijd om de hoek. De kern van RegioBank is persoonlijke dienstverlening door de Adviseur. De klant wordt geholpen door iemand die hem kent en die letterlijk en figuurlijk zijn taal spreekt.  Maar natuurlijk hebben we ook internet bankieren en een mobiele app. Zo kan de klant kiezen hoe hij wil bankieren. Bankieren bij RegioBank geeft vertrouwen en een gerust gevoel. En daar doen we het tenslotte voor."

"Gezellig, gericht op samenwerken en vooral ‘handen uit de mouwen’. Een werksfeer die ik overigens overal binnen de Volksbank tegenkom."

- Ton Nijenhuis - Directeur RegioBank

Onze collega’s bij RegioBank

Bij RegioBank staan onze collega’s garant voor een deskundige en klantvriendelijke samenwerking met de adviseurs. Voor goede dienstverlening aan alle adviseurs is RegioBank efficiënt en slagvaardig ingericht, met goede en heldere processen. Dit maakt het voor de adviseurs mogelijk om dicht bij onze klanten te staan. De klant kan altijd even bij ons binnenlopen: of het nu is voor een kop koffie, een nieuwe bankpas of om te praten over een hypotheek. Onze adviseurs nemen altijd de tijd om de klant persoonlijk te helpen en van een professioneel advies te voorzien.

Lees meer op de site van RegioBank.