Campagne ‘Word ook aflossingsblij’ zet mensen in beweging

De gezamenlijke banken en verzekeraars starten op 1 oktober met de campagne 'Word ook aflossingsblij'. Speciaal voor mensen met een aflossingsvrije hypotheek. Dit jaar ligt het accent op mensen daadwerkelijk in beweging krijgen zodat ze weten waar ze aan toe zijn als de hypotheek afloopt.

De Volksbank is met haar merken al sinds 2016 in gesprek met klanten met een aflossingsvrije hypotheek. Via een online tool of samen met een adviseur kunnen zij zien of en welke actie ze moeten ondernemen om hun aflossingsvrije hypotheek op de einddatum te kunnen aflossen. Inmiddels is de groep klanten met een hoog risico veel kleiner geworden.

Samen met de klant

Mooie resultaten, maar er zijn ook zorgen. Over klanten die nu al weten dat ze straks hun hypotheek niet kunnen betalen, maar (nog) geen maatregelen nemen. We vinden het bij de Volksbank heel belangrijk samen met de klant te bekijken hoe we toch een handelingsperspectief kunnen geven. De campagne kan daarbij ondersteunen. Net als vorig jaar verschijnt de campagne 'Word ook aflossingsblij' op tv, radio en online. Nieuw zijn de korte animatievideo’s die een antwoord geven op de meest gestelde vragen van mensen met een aflossingsvrije hypotheek.

Aflossingsblij voor klanten van BLG Wonen
Aflossingsblij voor klanten van RegioBank
Aflossingsblij voor klanten van SNS

Deel dit artikel

Actueel